W lutym, ze wzglÄ™du na ferie, wyznaczone byÅ‚o jedno zadanie projektowe: „Kolorowe dyktando” .PolegaÅ‚o na pisaniu biaÅ‚Ä… kredkÄ… Å›wiecowÄ… lub Å›wiecÄ… poznanych liter pisanych dyktowanych przez paniÄ… nauczycielkÄ™. LiterkÄ™ należaÅ‚o umieÅ›cić w okreÅ›lonym polu na diagramie. ChÅ‚opcy pisali maÅ‚e litery, dziewczynki – wielkie. NastÄ™pnie kartki zostaÅ‚y zamalowane farbami, a napisane litery pokazaÅ‚y siÄ™ i można byÅ‚o sprawdzić poprawność. Zadanie okazaÅ‚o siÄ™ dla niektórych trudne, bowiem nie widzieli co piszÄ…. Jednak każdy siÄ™ staraÅ‚ i to jest najważniejsze. Zabawa nie tylko utrwalaÅ‚a poznane litery, ale również ćwiczyÅ‚a skupienie uczniów, ponieważ wymagaÅ‚a dokÅ‚adnego sÅ‚uchania i wykonania wedÅ‚ug instrukcji.