Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

O konkursie

O konkursie

Ogłaszamy drugi Konkurs Filmowy „FilmujeMy” dla szkół podstawowych. Jest to ogólnopolskie wydarzenie organizowane przez Szkołę Podstawową nr 2 w Malborku. Tematyka tegorocznej zabawy to



FiltrujeMy Internet”



i nawiązuje do 4 punktu Podstawowych kierunków realizacji polityki oświatowej oaństwa w roku szkolnym 2024/2025.

Zeszłoroczna edycja konkursu znalazła się w wykazie zawodów artystycznych Kuratorium Oświaty w Gdańsku, za które można było otrzymać dodatkowe punkty na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej (3 punkty za miejsca I, II i III). W tym roku również zgłaszamy FilmujeMy do wykazu Kuratorium.

Współpracuje z nami firm IT Media, która ma specjalną ofertę dla Opiekunów Zespołu. Szczegóły wkrótce.



Cele konkursu to:

  • wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie.;

  • zainteresowanie uczniów tworzeniem filmów, jako działalność artystyczna;

  • rozbudzanie kreatywności uczniów;

  • kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów;

  • rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” oraz innych dostępnych w szkole pomocy dydaktycznych;

  • realizowanie polityki oświatowej państwa;

  • rozwijanie współpracy międzyszkolnej;

  • rozwijanie u młodzieży umiejętności społecznych.



Zapraszamy do wspólnej zabawy przedstawicieli szkół z całej Polski. Grupy mogą składać się maksymalnie z 10 uczniów uczęszczających do klas IV-VIII w tej samej szkole, pod opieką jednego lub dwóch nauczycieli. Wymyślcie oryginalny scenariusz na temat „FiltrujeMy Internet”, nagrajcie maksymalnie 4-minutowy film i prześlijcie go do nas. Czekają nagrody!



Pamiętajcie!

  • w procesie tworzenia filmu może wziąć udział maksymalnie 10 uczniów oraz dwóch opiekunów z waszej szkoły;

  • dopuszczamy uczestniczenie w nagraniach statystów, będących uczniami waszej szkoły. Nie wchodzą oni jednak w skład Zespołu, czyli nie są brani pod uwagę przy rozdawaniu nagród i innych gratyfikacji;

  • film ma trwać od 2 do 4 minut (łącznie z napisami początkowymi i końcowymi);

  • nie umieszczajcie w kadrach lub napisach początkowych i końcowych elementów umożliwiających identyfikację szkoły (np. logo, nazwa, tabliczka informacyjna). Zwiększy to transparentność w głosowaniu międzyszkolnym;

  • do filmu dodajcie logo konkursu dostępne tutaj;

  • film realizujemy w języku polskim;

  • nie można publikować filmu przedpremierowo. Premiera nastąpi na oficjalnym koncie YouTube konkursu dnia 24 lutego 2025 r. Po tym czasie można samodzielnie publikować film w innych miejscach;

  • film przygotowujemy samodzielnie jako szkoła; nie może być zrealizowany na zamówienie przez instytucje zewnętrzne, ani przy pomocy osób nie wchodzących w skład Zespołu (za wyjątkiem statystów);

  • film może być zrealizowany z dźwiękiem lub bez;

  • sugerujemy: format MPG, MPEG, MOV lub AVI, jakość full-hd, format 16:9, maksymalny rozmiar 12 GB;

  • film umieszczamy w chmurze (np. Dysk Google, Microsoft OneDrive) i do 13 lutego przesyłamy link do filmu na adres mailowy wskazany w regulaminie.

Data dodania: 2024-09-20 12:55:40
Data edycji: 2024-09-20 13:23:43
Ilość wyświetleń: 63
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej