82-200 Malbork
al. Wojska Polskiego 479
Terminarz konkursu filmowego dla szkół podstawowych "FilmujeMy" (aktualizacja z 11.01.2024 - w stosunku do poprzedniego regulaminu niektóre terminy zostały wydłużone)
Etap 1 – wewnątrzszkolny
Uczestnicy Konkursu wybierają film reprezentujący szkołę w Konkursie. Etap ten każda szkoła organizuje na własnych zasadach.
do 29 lutego 2024 – zgłoszenie do konkursu za pośrednictwem formularza
do 31 marca 2024 – przesłanie linku do filmu konkursowego umieszczonego w chmurze na adres filmujemy@sp2malbork.pl
Etap 2
do 14 kwietnia 2024 – weryfikacja filmów pod względem zgodności z regulaminem
Etap 3
Głosowanie międzyszkolne
15 kwietnia 2024 r. wszystkie filmy konkursowe zostaną opublikowane na kanale YouTube konkursu.
od 15 kwietnia do 28 kwietnia 2024 szkoły głosują na najlepsze filmy (udział w głosowaniu jest obligatoryjny):
każdy Uczestnik wybiera 8 najlepszych filmów;
Uczestnik może głosować na każdy film, za wyjątkiem filmu zgłoszonego przez własny Zespół;
najlepszy film wskazany przez Uczestnika dostaje 10 punktów, drugi w kolejności 8 punktów, trzeci 6, czwarty 5, piaty 4, szósty 3, siódmy 2, ósmy 1;
skan sprawozdania z głosowania (podpisany i podbity pieczątką szkoły) należy wysłać na adres filmujemy@sp2malbork.pl do 28 kwietnia 2024. Oryginał sprawozdania należy zachować do wglądu do zakończenia konkursu, czyli do 25 czerwca 2024;
punkty od wszystkich Uczestników są zliczane przez Organizatora w siedzibie Organizatora, a do kolejnego etapu przechodzi 8 filmów, które uzyskały najwyższe wyniki.
Etap 4
Finałowe głosowanie jury
13 maja 2024 – ogłoszenie laureatów na stronie https://sp2malbork.pl/filmujemy,5,pl (bez podania miejsc)
24 maja 2024 o godzinie 12:00 – ogłoszenie miejsc i wręczenie nagród - na żywo w Szkole Podstawowej nr 2 w Malborku oraz w Internecie, na konkursowym kanale na YouTube.
82-200 Malbork
al. Wojska Polskiego 479