Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

O konkursie

O konkursie

Ogłaszamy konkurs filmowym dla szkół podstawowych „FilmujeMy”. Jest to ogólnopolskie wydarzenie organizowane przez Szkołę Podstawową nr 2 w Malborku. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów artystycznych Kuratorium Oświaty w Gdańsku, za które można otrzymać dodatkowe punkty na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej (3 punkty za miejsca I, II i III). Jesteśmy również w Wojewódzkim Kalendarzu Imprez-Imprezy Artystyczne 2023/2024 (pod numerem 64) Kuratorium Oświaty w Gdańsku. 

Sponsorami wydarzenia są firmy IT Media s.c.Energa, grupa Orlen oraz Sonac. Konkurs został objęty Honorowym Patronatem Burmistrza Miasta Malborka.

 

Cele konkursu to:

  • wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra;

  • zainteresowanie uczniów tworzeniem filmów, jako działalność artystyczna;

  • rozbudzanie kreatywności uczniów;

  • kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów;

  • rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” oraz innych dostępnych w szkole pomocy dydaktycznych;

  • realizowanie polityki oświatowej państwa;

  • rozwijanie współpracy międzyszkolnej;

  • rozwijanie u młodzieży umiejętności społecznych.

Zapraszamy do wspólnej zabawy przedstawicieli szkół z całej Polski. Grupy mogą składać się maksymalnie z 10 uczniów uczęszczających do klas IV-VIII, pod opieką jednego lub dwóch nauczycieli. Tegoroczny temat waszego dzieła to „CzyńMy dobro”. Wymyślcie oryginalny scenariusz, nagrajcie maksymalnie 4-minutowy film i prześlijcie go do nas. Czekają nagrody!

 

Zgłoszenia do konkursu przesyłamy przez Formularz rejestracyjny. Sprawdźcie ważne informacje w zakładkach Terminarz konkursu, Regulamin i Identyfikacja wizualna.

 

Pamiętajcie!

  • w procesie tworzenia filmu może wziąć udział maksymalnie 10 uczniów oraz dwóch opiekunów;
  • film może trwać od 2 do 4 minut (łącznie z napisami początkowymi i końcowymi);
  • do filmu dodajcie logo konkursu dostępne tutaj;
  • film realizujemy w języku polskim;
  • nie można publikować filmu przedpremierowo. Premiera nastąpi na oficjalnym koncie YouTube konkursu dnia 15 kwietnia 2024 r. Po tym czasie można samodzielnie publikować film w innych miejscach;
  • film przygotowujemy samodzielnie jako szkoła; nie może być zrealizowany na zamówienie przez instytucje zewnętrzne, ani przy pomocy osób nie wchodzących w skład zespołu;
  • film może być zrealizowany z dźwiękiem lub bez;
  • sugerujemy: format MPG, MPEG, MOV lub AVI, jakość full-hd, format 16:9, maksymalny rozmiar 12 GB;
  • film umieszczamy w chmurze (np. Dysk Google, Microsoft OneDrive) i do 31 marca przesyłamy link do filmu na adres mailowy wskazany w regulaminie.
Data dodania: 2023-11-16 13:30:43
Data edycji: 2024-09-03 11:10:02
Ilość wyświetleń: 1141
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej